2016 nyarán indítottuk útjára Kóstolom oldalunkat, amelyen egyedülálló módon az egész országot átívelően és azon is túlmutatva mutatjuk be a borpiaci szféra legjelentősebb régi és új szereplőit.
A vállalkozás azonban ennél jóval túlmutat és ma már nemcsak egy adatbázist takar a Kóstolom elnevezés, hanem egy marketing céget is. Az adatbázisból kapott visszajelzésekre építkezve könnyen lehet az adott borászatnak megfelelő marketing-stratégiát felépíteni, de természetesen a háttértudásunk is nagyon fontos. Olyan kreatív emberek dolgoznak a Kóstolomon, akiknek hivatása és szenvedélye is a bor, számunkra elképhelhetetlen egy nap anélkül, hogy tudástárunkat ne igyekeznénk valahogyan bővíteni. Borászat, marketing és PR tanulmányok is szerepelnek a palettán, de természetesen nagy szakmai segítséget nyújt nekünk a minket útjára indító IT-irányultságú cég, a Futurion háttérmunkája is.
Brandépítés
Napi rendszerességgel végzünk kutatómunkát különböző területeken, járunk utána a minket és a mai borszakmát leginkább izgató kérdéseknek, miközben a nemzetközi trendekre is törekszünk odafigyelni. Kapcsolati tőkénknek hála egyre több megkeresés járult hozzá a Kóstolom marketing-részleg elindításához: Figula és Jásdi, két húzónév a borszakmában, akik már minket választottak, hogy kialakítsuk számukra az arculatukhoz leginkább illeszkedő weboldalt.
A partnereinkkel való közös munka nem ér véget a számla benyújtásával, tanácsainkkal kéretlenül is ellátjuk őket, de a segítségkérésükre sem mondunk nemet. Hiszünk benne, hogy a ko-operációnknak köszönhetően értéket teremtünk, így csak olyan felkéréseknek teszünk eleget, amely ebbe a koncepciónkba maximálisan beleilleszkedik.
Bormarketing
A weboldal készítés mellett foglalkozunk éves online marketing és PR támogatói munkával is: többek között a Villa Tolnay borászat és a badacsonyi Borbarátok is minket bízott meg, hogy munkánk által új piaci szegmenst is találjanak magunknak. A közös munkát természetesen rengeteg közösen eltöltött idő teszi gyümölcsözővé.
„Láttam a termelői oldalt is, láttam, hogy a borásznak nincs kapacitása a marketingre, az értékesítésre, a webshopjára, hogy kezelje a közösségi média felületeit, persze mindezt két nyelven, hiszen közben még próbál nemzetközi piacra lépni…” Pintér Zsolt ügyvezető (Forbes interjú)
Borászatok mellett már olyan partnerrel is együtt dolgozunk, mint az egyesületként tevékenykedő Balatoni KÖR, akiknek nemcsak arculati megjelenését segítjük, hanem az egyesületként való megjelenésüket is. Támogatjuk az általuk közvetített gondolatiságot, média-kapcsolataink segítségével pedig széles tömeget is meg tudunk szólítani, így biztosítva, hogy az üzenet eljusson a megfelelő célközönséghez.
Borturizmus
A velünk együtt dolgozó partnereknek az arculati megjelenés széles szortimentjét vagyunk képesek ellátni. Legyen szó egy-egy PR cikk megírásáról, vagy bemutatkozó videó készítéséről, a tőlünk telhető maximális igényességgel tesszük le a megrendelt munkát az asztalra és növeljük ezáltal is a piaci szféra borturizmusban rejlő attraktivitását. Célunk, hogy az utazó közönség közül egyre többen induljanak felfedezni számukra ismeretlen borvidékeket is, kirándulásaikat a bor köré tudják felépíteni. Élharcosai vagyunk a magyar borturizmusnak és ha kell, nem félünk szembe menni az évtizedek által alapnak vett turisztikai sztereotípiákkal.
Legyen szó logóról, bármilyen arculati elemről, címketervezésről, stand megjelenésének kialakításától, értékesítést támogató marketing kampányról.
Írj nekünk és kérj egyedi igényeidre szabott árajánlatot.
Rendezvényszervezés
Munkánk során volt már szerencsénk high-end borvacsora megszervezéséhez ugyanúgy, mint szűk szakmai kóstoló megszervezéséhez. Jásdi úr téli rendezvényei, úgy, mint a Vörös Balaton és az Olaszrizling Szerintünk pedig már egy jól összeszokott csapat közös munkájának az eredménye.
„Régebben dolgozunk Pintér Zsolttal vagy Tündivel, mint ahogy a mai cégük vagy a „Kóstolom” alkalmazás megszületett. Nélkülük nem jöttek volna létre, vagy nem olyanok lennének, mint amilyennek megismertük az „Olaszrizling szerintünk” vagy a „Vörös Balaton emblematikus rendezvényei.” Jásdi István
Közös nevezőnk a bor
Ezt a szlogent választottuk magunknak, amely szerintünk a leginkább lefedi az általunk kínált szolgáltatások széles palettáját. Azaz: legyen szó bármiről, amíg a borhoz köze van, szívesen segítünk, ötletelünk, hogy az elképzelésekből, egy távolinak tűnő vizióból valóságot építsünk.
Ne maradj le aktuális híreinkről, kattints ide és iratkozz fel ingyenes online hírfolyamunkra!
REFERENCIÁINK
Kiváncsi vagy a te céged mire lenne képes? A marketing az értékesítés motorja kell hogy legyen, amely nélkül vállalkozásod nem tud hosszútávon fejlődni. Van már müködő online értékesítési csatornád?